Aventuri

Locuri extraordinare din Romania mea – Padurea cu ghiocei

Multa lume ma intreaba care este cel mai frumos loc in care am fost….iar eu spun ca Bali este locul cel mai cel in care am ajuns pana acum. DAR toate locurile frumoase pe care le-am vazut prin lume sunt DUPA ROMANIA!!!  Si chiar nu glumesc cand spun asta.Romania pentru mine este cea mai frumoasa tara din cate am vazut.Cu bune si cu rele, este Romania Mea, este casa mea, locul unde ma simt cel mai bine, nu as putea trai in alta tara in afara de Romania.

O sa alternez articole despre locurile pe care le-am vizitat prin lume, cu articole despre locurile minunate pe care le vizitez in Romania, iar Padurea cu ghiocei din Muntii Orastiei, este unul dintre ele!.

Accesul in Padurea cu Ghiocei este destul de greu…..sa ajungi acolo iti trebuie ceva conditie fizica, notiuni de orientare, instinct. Cu masina poti merge pana in Gradistea de Munte, pe drumul care duce la Sarmisegetusa Regia, apoi din Gradiste trebuie sa o iei la pas undeva in stanga,  prin niste gradini,apoi prin padure…..nu exista nici un fel de indicator, noi am ajuns doar luandu-ne dupa instinct…

Urcusul este destul de greu, se merge doar prin padure, sunt cateva carari, dar nu duc direct la ghiocei.Noi am alternat cararile cu urcusul pieptis, luandu-ne doar dupa instinct.

Dupa vreo ora jumate de mers prin padure, oprindu-ne doar pentru cate o gura de vinars, ( vremea nu a fost tocmai buna, asa ca vinarsul a fost foarte bine venit 🙂 ) am ajuns dintr-o data in mijlocul a milioane de ghiocei…..automat  am uitat complet de cat de greu a fost drumul…..

Cuvintele nu pot descrie frumusetea locului…. oriunde te uiti sunt mii si mii de ghiocei, grasi, sanatosi, dantelati…..iar starea care o ai acolo este una care nu se poate descrie…. pur si simplu esti fericit pentru ca te afli acolo!

Am fost inspirati sa luam cu noi slanina, branza si paine, pentru ca locul este plin de aiuş (leurda) care merge extraordinar de bine cu slanina si branza…..si da si cu vinars 😉 Asa ca am intins masa pe o piatra acoperita cu muschi…….a fost o masa de care sigur ne vom aminti multa vreme…..

O sa las in continuare fotografiile sa povesteasca……

Greu la deal….

mar preistoric 😉

peisajul este absolut superb, chiar daca nu e soare

pauza de vinars 😉

Oboseala mare….greu la deal

toporasi….

viorele….

floarea pastelui….

si dintr-o data milioane de ghiocei!!!!

vis….

ghiocei pe hectare intregi…

poze artistice facute de Ramona, ea se pricepe, eu nu

arta naturii

cui ai mai pasa ca ploua????

fericire

o masa de poveste….

aius proaspat crescut…..delicios!

fata de masa, vaza cu flori- un pranz de fițe! 😉

inapoi spre casa……sfarsitul unei drumetii intr-un loc de poveste