Aventuri

India-Goa

Am aterizat in Goa foarte deprimat….

M-am imbarcat din Mumbai, unde moralul meu era cel mai jos posibil, atat de jos incat chiar am tras cateva ture de plans…da fara gluma, chiar am plans! Stateam in aereoportul din Mumbai si plangeam sub privirile nedumerite ale celorlalti calatori….plangeam pentru natura distrusa iremediabil, chiar imi parea mult mai rau de natura distrusa decat de oamenii de acolo care traiau in niste conditii inposibile fara sa fac absolut nimic pentru a iesi din mizerie….

Am aterizat pe aeroportul din Goa dupamasa, asa ca am evitat taximetristii si tuk-tuk istii pentru ca aveam destul timp sa ajung la plaja Colva pe care o alesesem pentru ca avea review-uri bune ca si plaja linistita.

M-am urcat in primul bus din zona aeroportului, am spus soferului unde vreau sa merg, si mi-a zis ca o sa-mi arate el unde trebuie sa schimb.

Din autobuz vedeam satele prin care treceam, si mi-am dat seama ca am scapat de mizeria crunta din nord…..nu era prea curat nici aici, dar era muuult mai suportabil, iar oamenii mi s-au parut altfel,iar cand am vazut ca era plin de biserici mi-am dat seama de ce….

Cazarea o luasem de pe Agoda, o casuta fara pretentii direct pe plaja.Aveam doar un pat destul de jegos si tare,si un ventilator.Baia era in alta casuta la cativa metri, nici o problema,doar ca trebuia mers direct prin nisip iar asta pe termen lung e neplacut…..sa ajungi in pat dupa ce ai fost la dus plin de nisip pe picioare….

Cateva zile nu am facut absolut nimic, doar am zacut.Nu ma simteam deloc bine, si asta deja se resimtea si la nivel fizic, ma durea capul , stomacul, am stat mult pe buda chiar daca nu mancasem mai nimic….;)

Plaja si Oceanul cald in care faceam baie non stop, au reusit sa ma scoata din stare, sa-mi redea pofta de viata si de aventura. Am inceput sa manananc mancarea locala de la cazare , chiar gasisem cateva preparate foarte bune.

Dupa cateva zile de trandaveala in care m-am refacut cat de cat, am inchiriat un scuter cu care am plecat la plimbare.

Am intrebat un politist inainte daca daca permisul meu este ok pentru asta, mi-a zis ca da, doar ca posibil sa-mi ceara daca ma opreste si permisul international pe care eu nu il am….Am riscat oricum si spre norocul meu nu m-a oprit nimeni desi era plin de politie peste tot.

Am ales sa merg sa vad un templu in inima junglei si bine am facut….drumul pana acolo m-a readus la starea mea normala, a fost un drum de vreo 50 de km prin sate si jungla, oprit la ceai prin sate, facut baie prin rauri de data asta curate….

Templu se cheama Tambdi Surla Mahadeva si este dedicat lui Shiva, Mahadeva este ulul dintre epitetele atribuite acestui mare Zeu Hindus-Stapanul Universului.

Templul este destul de micut, este in inima junglei, si este inconjurat de verdeata si flori. Chiar am ales bine locul, pt ca o plimbare la acest templu merita din plin.

De la templu am vrut sa merg sa vad o cascada….dar din pacate drumul traversa un rau destul de mare pe care nu am riscat sa-l trec cu scuteru, iar sa merg cu unul dintre jeep-urile care duceau turisti acolo mi s-a parut prea scump.Asa ca am ales sa ma plimb prin jungla, iar dupa am mers spre cazare pe alt drum, tot prin sate…..ceaiuri…..fructe.

A fost cea mai buna zi de cand eram in India…