Aventuri

Fuerteventura-Insulele Canare

Aventura noastra in Fuerteventura a inceput cu 3 zile inainte de plecare, cand am luat biletele de avion pe ultima suta de metri….

Mai erau 3 zile pana la Pasti si noi inca nu aveam program pt a profita de zilele libere……asa ca am intrat in febra cautarilor de avioane….

Am luat la rand toate companiile low cost, bugetul fiind destul de limitat.

Castigator s-a dovedit Wizzair cu cursa Budapesta-Fuerteventura.

In momentul ala nu stiam nimic despre aceasta insula,asa ca dupa ce am facut rezervarea am inceput sa caut informatii…

Fuerteventura este o insula in Oceanul Atlantic undeva la 200- 300 km de coasta Marocului, unde impreuna cu Grand Canaria, Tenerife si Lanzarote( sunt mai multe , dar astea sunt cele mai cunoscute) formeaza Insulele Canare care apartin de Spania.

Vorbind cu Viorel Rotaru-un alt pasionat calator- am decis la recomandarea lui sa stam in sudul insulei. Asadar am luat la purecat airbnb-ul, si am gasit un apartament superb cu vedere la Ocean. Dupa o negociere cu proprietarul,(da pe airbnb se poate si nehocia 😉 ) am reusit sa il inchiriem cu 800 de lei pentru o saptamana.

Tot la recomandarea lui Viorel, am inchiriat si masina, pentru ca fara masina inchiriata nu prea ai ce face pe insula…..

Deci bugetul a fost cam asa:

– 1000 lei avion pt doua persoane

– 800 lei cazare o saptamana

– 250 lei masina inchiriata pt o saptamana

– 150Eur.aprox mancare si benzina

Deci am plecat din Budapesta in ziua de Pasti asa ca am ciocnit oăle in avion 😉 , iar dupa 5 ore de zbor am aterizat pe insula. In 10 min deja eram in busul care ne astepta sa ne duca la biroul firmei de inchirieri auto care cheama Orlando, la 10 min de aeroport.

Masina am rezervat-o pe net, am platit 250 de lei, iar la ridicarea masinii baiatul de la birou ne-a oferit doua posibilitati:

– blocarea pe card a 400eur drept garantie sau

-o asigurare suplimentara full de 35 de eur, care includea absolut tot, si nu mai trebuia sa lasam garantie

Am ales varianta cu asigurare full si bine am facut!!! Am inchiriat de multe ori masini si nu am avut niciodata probleme- eu sunt foarte foarte atent cand conduc si am multa grija de masini. DAR de data asta intr-o zi in parcare am gasit usa infundata destul de rau….:( cu siguranta am fi avut probleme daca nu aveam asigurarea aceasta…

Cazarea am avut-o in Morro Jable undeva in sudul insulei, asa ca am luat masina si am plecat spre cazare. Am ajuns aproximativ intr-o ora, iar proprietarul ne-a asteptat cu mancare in frigider, doua sampanii, o butelie de vin si vreo 4 beri…..am fost foarte placut surprinsi de asta, iar apartamentul arata impecabil cu absolut toate dotarile, iar din balcon vedeam Oceanul si farul din Morro Jable.

Am dormit tun, iar dimineata abia am asteptat sa deschidem balconul…..imaginea era una de vis!

Au urmat cateva zile in care am explorat insula descoperind la fiecare pas peisaje incredibile care se schimbau intr-un mod nemaivazut……la doar 5 min de condus peisajul se schimba …..stanci abrupte de care se spargeau valurile, plaje cu nisip alb si fin, Ocean fara valuri, plaje complet negre, pesteri impresionante, oaze pline de verdeata si flori, munti absolut sterpi, dune sahariene…cemai a fost wow dupa wow!

Vremea desi la prognoza nu era prea incurajatoare, a tinut cu noi. A fost aproximativ 70% soare, 20% noros si 10% ploaie

Mancare am mancat exclusiv din supermarket, am gatit aproape in fiecare zi, preturile fiind aproximativ ca la noi.

La restaurant preturile sunt destul de mari, dar accesibile nu exagerate ca in alte statiuni de prin Europa.

Una peste alta insula aceasta m-a surprins intr-un mod placut, intrand cu brio in top 5 personal al insulelor vazute de mine pana acuma.

Mai departe o sa las fotografiile sa vorbeasca despre frumusetea acestei insule.

Hristos a inviat!

Masa de Pasti in avion….;)

Prima cafea pe balcon

Asa ne-a primit gazda!

Plaja din Morro Jable

Undeva on sudul extrem al insulei

Plaja Cofete

Una dintre plajele negre

Spectacolul Oceanului

Pesterile de la Ajuy

Dunele de la Coralejo

Apus de soare in La Pared

Seara fara vin nu se poate…..;)