Aventuri

EXPERIENTA ALL INCLUSIVE IN SHARM EL SHEIKH

Da, am trait-o si pe asta…..

Tura asta in Egipt am calatorit cu un prieten  cu care m am intalnit in Eilat si am continuat aventura Egipteana amandoi, pt el a fost primul contact cu Egiptul.

Drumul din Eilat pana in Dahab desi l am facut de multe ori, continua sa ma surprinda chiar si pe mine…..

Am luat viza in vama, dar surpriza! La punctul de trecere a frontierei din Taba, pe langa viza acum trebuie si o scrisoare de garantie din partea unei agentii de turism egiptene…..ei bine tocmai era acolo un agent care pt 20 USD ne a facut scrisorile….. :)))))

In fine am trecut vama si am mers la autobuz,  care ca de obicei toata lumea spunea ca merge doar pana la Nuweiba nu pana la Dahab si Sharm cum era traseul.Normal ca nu am crezut  si am refuzat pe toti taximetristii care erau in zona. In Nuweiba, surpriza! Ne-a dat jos din autobuz!!!!! Pana sa ma desmeticesc si sa caut nr sa sun la East Delta- compania de autobuze- am fost luati aproape pe sus si urcati intr-un minibus care tocmai trecea pe–acolo si mergea …..la Dahab!!! Normal ca am recunoscut soferul ca fiind unul dintre cei care se ofereau sa ne duca din Taba!! :))))

Na cu asta Egiptenii mei au trecut la alt nivel! Am zis ca desi am fost de zeci de ori in Egipt, clar nu ma va mai surprinde ceva vreodata….. :))))

Dupa o noapte petrecuta in Dahab, am luat de dimineata primul autobuz spre Sharm el Sheik, iar dupa vreo ora jumate eram in Sharm. Am dat o tura de Old Town, am bagat cateva ghasapuri, ne am invartit prin bazar, care este cel mai turistic si neautentic bazar din Egipt. Nu dupa mult timp vine si mailul mult asteptat, eram invitati la un resort de 5 stele, mai multe detalii nu stiu ca au fost combinatiile prietenului cu care calatoream , sa stam 3 zile cu all inclusive absolut gratis!

Hotelul  se cheama Coral Sea, si se afla aproape de capatul statiunii, in zona unde sunt doar resorturi luxoase, zona se cheama Nabq, exact langa Rixos – cred cel mai luxos hotel din Sharm.

Asa ca am sarit repede intr-un minibus care te duce toata statiunea cu 1 leu,  :)) si am coborat la cateva sute de metri de hotel sa nu ne vada careva ca coboram din minibus si ne cazam la 5 stele…. :))

Dupa ce am facut check in- ul, am fost condusi intr un tur al resortului cu o masinuta electrica, nu cumva sa obosim…..( cred ca mersesem pe jos vreo 15 km in ziua aia)  ;)))

Resortul absolut impresionant…lux si bun gust peste tot, spatii verzi, piscine incalzite, palmieri, plaja ingrijita.

Camera din nou m- a impresionat, foarte mare, saltele cu memorie, baie foarte mare extrem de curat  totul, de la lenjerie la prosoape si la tot ce era in camera, probabil totul era foarte nou pt ca asa dadea impresia.

Ne- am relaxat 3 zile acolo, nota 10 pt camera si toate conditiile din resort!

Si acum despre mancare…..acum inteleg oamenii care merg in vacanta in Egipt si nu ies din resort….pt ca asa sunt facute resorturile sa te tina acolo!!!

Dar pe mine m -a dezamagit mancarea….pt ca aveam asteptari. Dupa atatea calatorii in Egipt in care am mancat strict restaurante traditionale si strada, ma asteptam la altceva!

Nu vreau sa zic ca nu era mancare buna…..era extrem de buna, clar se vedea ca e facuta de un chef bucatar pt ca prea avea gust orice am mancat , DAR eu ma asteptam la mancare specifica  Egipteana si nu a fost asa.

Era un colt cu mancare asa zis traditionala, dar absolut JALNICA….. :(((

Normal ca m am imbuibat cu de toate, pt  ca asa e sistemul facut, sa ti ia ochii si sa  te umfli…. :)))

Era si bautura la discretie, dar doar cele locale, berea excelenta, vinul la fel, tariile jalnice…..

As repeta experienta? Cu siguranta da! Dar as alege un hotel aproape de zona unde mananca localnicii, pt este mare pacat sa mergi in Egipt si sa nu gusti din mancarea locala……