Aventuri

Vacanta in Asia 2017- Cambodgia, prima parte – Insula Koh Rong

Primul contact cu  Cambodgia  l-am  avut  pe  micutul  aeroport din  Sihanukville.Dupa  o scurta  cautare  pe  net, am gasit  un  zbor  extreme  de  ieftin de  la  Ho Chi Minh  la Sihanukville in  Cambodgia.

Aeroportul  din  Sihanukville este un  pic  mai  mare  decat gara din Ilia….;) mi-a  placut mult sa  scap  din  agitatia  si  aglomeratia din  Vietnam.

Plaja nu  este  cine stie  ce….Dar  am dat iama in  fructele  de  mare extreme  de  ieftine  si  gatite  foarte  bine!

Vazand ca  plaja nu  e  pe  gustul  meu, dupa o  scurta  informare,  am decis ca  a  doua zi  sa  trec  intr-o  insula despre  care  am citit doar  referinte  bune….adica  pe  gustul  meu fara  resorturi si  figuri

Sunt  mai  multe  ferry care  merg  in insule…..eu  am  ales sa  merg cu compania  Buva Sea deoarece  la  acelasi  pret  cu  alte companii, la  astia aveam ocazia  sa  merg  cu  o barca  de  viteza!!!  A fost senzatie  calatoria  pana  in  insula  Koh Rong pe  care  am ales-o!

Nefiind prea multe  posibilitati de  cazare  si avand  mare  nevoie  de  liniste,  am  ales  o  cazare  pe  airbnb la  cort,  direct  pe  plaja!!!  …..si  nu  mi-a  parut rau! Era  un  colt de  rai, cateva  corturi  amenajate cu  saltele  foarte  confortabile  si  ventilator, baie si  dus perfect functionale undeva  in  curte, bucatarie unde  se facea mancare traditionala extreme  de  buna si  ieftina, bere ieftina, atmosfera  de vis printre oameni  foarte  faini  pe  care-I intalnesti  doar in astfel  de locatii….

Diminetile  la  cafea, si  seara  la  bere la  o  masa  sub palmieri pe  un  nisip  alb,  sunt  imposibil  de  descris….

Nu rezist  prea  mult  la  plaja….adica  ma  plictisesc!…asa ca am plecat sa  explorez  insula. Nu este  foarte  populata…am  intalnit  doar cateva  case  izolate prin jungla, si  plaje  cu  nisip  alb aproape  pustii….exact  genul  de  loc  care-mi  place  mie  cel  mai  mult.

Am  petrecut cateva  zile  de  poveste in  insula  Koh Rong, insula  pe  care  o  recomand  tuturor  celor care  ajung in  zona!!!

Au fost zile  de  odihna….zile  de  leneveala, pentru  ca urma sa  explorez  templele  de  la  Angkor….si  bine  am  facut pentru  ca  urmatoarele  zile  au  fost  extreme  de  solicitante….dar  despre  asta in  articolele  urmatoare…